sobota, 26 lutego 2011

ZDJĘCIA KOSZULEK Z NASZYM "LOGO"

Cześć Wam :) Tutaj Weronika. Nareszcie mam zdjęcia mojej koszulki z logo naszej grupy :)  Dlatego zaraz dodam Wam ich zdjęcia. Od poniedziałku ruszamy z nowymi akcjami. Mamy bardzo dużo pomysłów więc zabieramy się do tego jak tylko będziemy mieli trochę czasu. Nie mam dla Was nowych , strasznych wiadomości o źle traktowanych zwierzętach a to dobrze , ponieważ dzisiejsza notatka będzie miła i przyjemna.
Oto zdjęcia :

Przód koszulki (zdjęcia są niewyraźne ponieważ robione były komórką) Na górze jest napisane POMÓŻMY! , a na dole Czym one zawiniły? oraz nasz adres bloga .
Tył koszulki.

Pisałam markerem , na pewno nie zmyje się po pierwszym praniu. ( planuję zakupić pisaki do tkanin).

To tyle na dzisiaj. Jeśli tylko dowiem się o czymś ważnym to obiecuję , że od razu o tym napiszę.

I jak podobają się Wam koszulki ?
Odpowiedzi piszcie w komentarzach :)

Do napisania < 3

7 komentarzy:

  1. koszulki są bardzo fajne:)a będziecie je może sprzedawać?

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie , nie mamy takiej możliwości. Być może coś jeszcze wymyślimy ale jak na razie nie ma takiej opcji. :(

    Pisała : Weronika.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedługo zrobię chyba sobie taką koszulkę. : )


    www.verdammter.blogspot.cpom
    www.muzyczne-info.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ej mój tato robi nadruki na koszulki mało kosztuje ;d
    Asia O. jbc ;] , jak chcecie to napiszcie na fbl . albo na nk . , albbo mój nr. tel. 515184664

    OdpowiedzUsuń
  5. to wspaniałe, że są tacy ludzie jak wy i, że powstał o tym blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog. Ech ale serce boli jak się go ogląda. Myślę że pomożecie niejednemu zwierzakowi. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń