piątek, 25 lutego 2011

Powiedz STOP przemocy wobec zwierząt !

ELO ! Dzisiejsza notka jest krótka, ponieważ nie mam zbyt wiele czasu ale to zawsze coś, no nie ? :) Chciałam napisać o tym, że na świecie nie żyją tylko Ci źli ludzie, są również dobrzy, którzy zrobią wszystko, żeby pomóc zwierzakom i innym stworzeniom jak foki czy delifny ! Niedawno znalazłam obrazek, który wszyscy blogowicze mogą wklejać na swoje blogi i rozprzestrzeniać to aby.... POMAGAĆ ! :) Kocham zwierzaki i nigdy nie pozwoliłabym im zrobić krzywdę, mam nadzieję, że na świecie żyją ludzie, którzy są otwarci na dobro i czynią wiele dobrego ! <3 Chciałabym aby ta notka w jakiś sposób do Was dotarła, więc proszę wszystkich blogowiczów aby wkleili poniższy obrazek i przemyśleli moje słowa. A oto on:
 


Z góry baaaaaaaaaaaaaaaardzo dziękujemy ! <33333
Ludzie od czasu do czasu potykają się o prawdę, ale większość z nich podnosi się i pędzi, jakby nic się nie stało.

Psiała: Ewelina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz