piątek, 18 lutego 2011

Wegetarianizm ! :)

Cześć Wam :) To znowu ja. Już dzisiaj po raz 3 :) Ufffffff , cały czas reklamuję naszego bloga gdzie popadnie ! Oczywiście tak jak się domyśliłam , mogłam i mogę liczyć na pewne osoby ! Między innymi na Paulynschen , która zareklamowała naszego bloga na swoim blogu . Dzięki temu jest Was więcej i jest coraz więcej komentarzy co mnie bardzo cieszy ! :) Oczywiście inne osoby też zareklamowały naszego bloga , w poprzedniej notce napisałam o Kindze < 3 DZIĘKUJĘ! Razem możemy zdziałać wiele!
_____
A teraz trochę o temacie czyli o wegetarianizmie ! Ja bardzo rzadko jem mięso. Od czasu do czasu jem tylko kurczaka , innego mięsa nie ruszę. Jedna z czytelniczek podała mi link do strony , w której napisane jest dlaczego niejedzenie mięsa jest zdrowe. Oto link :
http://www.mojadrogadozdrowia.com/index.php?option=com_content&task=view&id=83&Itemid=177
Jest jeszcze jedna strona , którą znalazłam ja :
http://www.wegetarianizm.net/
Nawet jeśli lubicie jeść mięso to możecie jeść je w umiarze .
Niektóre osoby na pewno chciałyby nie jeść mięsa ale na przykład ich organizm jego potrzebuje.
To wtedy inna sprawa , ale tak jak powiedziałam można jeść je z umiarem :)
Jest jeszcze jeden sposób "kotlety sojowe" , smakują jak mięso ale są z soi i mają takie same witaminy ;D Ja sama takie kotlety jem :) Myślę , że  z tego skorzystacie .

Do napisania ;*
Pisała : Weronika.

2 komentarze:

  1. Chętnie sam spróbuję takich kotletów.
    Co do koszulki to chętnie zobaczę.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już ponad 5 lat trzymam się bez mięsa - czyli można :)

    SOJA ROX!

    OdpowiedzUsuń