piątek, 18 lutego 2011

Akcja "Zwierzęta są jak ludzie czują!!!!!!!!"

Wtajcie to znowu ja. Mam do was bardzo ważną wiadomość. W programie UWAGA w telewizji TVN powstała akcja "Zwierzęta są jak ludzie czują!".
Zwierzęta są jak ludzie. Czują! – pod takim hasłem UWAGA! rozpoczyna akcję na rzecz zwierząt. Weź udział w dyskusji na temat praw zwierząt. Dowiedz się, jak reagować, gdy zwierzętom dzieje się krzywda. Bądź przyjacielem zwierząt!
Jeśli macie jakiś temat na reportaż lub chcecie się podzielić z nimi swoją opinią
piszcie do nich na adres:  uwaga@tvn.pl
Zachęcam was rownież do oglądania tego programu ( UWAGA). Pomagają oraz obronią praw zwierząt. Nagłaśniają sprawy którymi nikt się nie przejmuje.
Pisała dla was Wiktoria

3 komentarze:

  1. Dobrze, że są takie akcje. Są one bardzo potrzebne. Może to zmniejszy okrucieństwo wobec zwierząt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały blog. Bardzo cieszę się, że nareszcie w Polsce robi się głośniej na temat praw zwierząt, oraz że nagłaśnia się sprawy ich okrutnego traktowania (fakt, że oglądanie bądź czytanie o tym kosztuje mnie wiele łez) - być może takie materiały, blogi, teksty w prasie uwrażliwią w końcu nasze społeczeństwo !

    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo cieszy mnie Wasze podejście do tej sprawy.
    Jest to temat trudny i uwierzcie ,że nas też doprowadza do łez ,ale o tym TRZEBA ROZMAWIAĆ !
    Prosimy też o polecanie naszego bloga gdzie się tylko da !
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń