czwartek, 3 lutego 2011

Brajl ! :(

Cześć, to ja Ewelina :) W tej notce chciałam poruszyć drastyczną sprawę wilczurka o imieniu Brajl. Został on okaleczony poprzez wydłubanie oczu i wyrwanie zębów przez swoją głupią właścicielkę :( Żeby przyczynić się do takiego okrucieństwa trzaba być naprawdę chorą albo totalnie pozbawioną mózgu bestią ! Czy ten pies coś jej zrobił ? Czy on był jej coś winien ? Nieeeeeeeeeee ! Tylko przez totalnie chorą głupotę okrutnej właścicielki został on okaleczony na całe życie :((( Gdy lekko się skaleczymy to odczuwamy ból a co dopiero gdy ktoś miałby wam wydłubać na żywca oczy ! To jest chore ! Dalatego trzaba nagłaśniać tą sprawę jak i gdzie się tylko da ! Pomagajmy im. To są takie same istoty jak my tylko, że nie potrafią powiedzieć co im dolega :( Serce mi pęka na widok tego biednego i niczemu nie winnego psiaczka ! Dlaczego my ludzie.... jesteśmy takimi bestiami ? Czy ktoś może nam to wytłumaczyć ? Obawiam się, że nie bo jesteśmy za mało inteligentni i mądrzy aby to wytłumaczyć ! A mówią, że zwierzęta są głupie...... Jeśli chodzi o mnie to dałabym takim ludziom 25 lat ciężkich prac w kamieniołomie i niech jedzą nawet piach z kamieniami, nic mnie to nie obchodzi !!! Zwierzęta trzeba kochać pod wszystkimi względami ♥ ! A oto kilka zdjęć psiaka- Brajla:



Biedulek ! I czym on zawinił ? :(
To wszystko nie mieści się w głowie !
POMAGAJMY !

1 komentarz:

  1. Jeeeejuuu!!!!!!! ;(((
    JAK TAK MOŻNA TRAKTOWAĆ ZWIERZĘTA ?!
    TO JEST NIE POJĘTE !!! TO NIE SĄ NAWET LUDZIE < TO SĄ BEZDUSZNE POTWORY!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń