czwartek, 17 lutego 2011

Wiele spraw ...

Mam do napisania wiele rzeczy. Na początek :
Przepraszam Was i moich przyjaciół za to ,że zaniedbałam swój obowiązek nie pisząc notek ,ale kompletnie brak mi czasu. Moi znajomi wiedzą dlaczego : ))
No i zaczynamy nasz dzisiejszy temat ! A właściwie tematy.
Po pierwsze cieszę się ,że sprawa o bitych ,krzywdzonych ,podpalanych i maltretowanych (już nie wspomnę o zabijaniu) zwierząt ,jest coraz głośniejsza ! W telewizji zrobili nawet reportaż poświęcony właśnie tej kwestii.
Jestem naprawdę szczęśliwa wiedząc ,że ludzie nie unikają tego tematu ! O tym trzeba rozmawiać ,nawet jeśli to trudny i bolesny temat.
Po drugie: I tutaj również jest mi miło ,że w poprzedniej notce Weronika wspomniała o ŚWIATOWYM DNIU KOTA. Ja oczywiście wiedziałam ,że coś takiego ma miejsce na świecie ,bo jestem wielką fanką kotów (nawet sama mam kota ;))! Ale oczywiście o tym zapomniałam :) Więc bardzo się cieszę ,że ta kwestia została poruszona.
Po trzecie: Uch po prostu strasznie się wkurzyłam kiedy przeczytałam kilka dni temu notkę Weroniki i Eweliny !
Nie rozumiem ,jak można nosić prawdziwe futra ! Nie różnią się one właściwie niczym od sztucznych. Jak można zabijać zwierzęta tylko po to żeby jakaś kobieta mogła ładnie wyglądać ?! Wytłumaczcie mi to ?! Może Anna Mucha mi to wyjaśni ? Nie wspomnę już o panu Jacyków. Ale prawdziwym wzorem do naśladowania jest Joanna Krupa ! Właśnie ona potrafi wykorzystać ten okrutny show biznes w dobrym celu ! I oby więcej takich ludzi !

Piszcie na naszego maila :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz