czwartek, 3 lutego 2011

Dajmy im miłość!!!!!

Cześć, to ja Sandra.
Chciałam jeszcze dzisiaj coś napisać.
Ja osobiście jak patrze na zdjęcia krzywdzonych zwierząt to chce mi się płakać.
Chciałam jeszcze raz poprosić żebyście przekazywali znajomym o blogu i o petycjach.
Bo każdy z was napewno kocha zwierzęta i nie chciałby aby tak je traktowano prawda???
My chcemy pomóc ale sami nie damy sobie rady. Oczywiście coś zdziałamy ale z waszą pomocą będzie tego więcej.
Pokażcie że wam zależy.
Dajmy tym zwierzętom miłość bo one tego najbardziej potrzebują.
Czy widzisz jakiegoś kotka bezdomnego, albo psa??? Nie bij go, nie strasz, jeżeli możesz daj mu coś choćby małego do jedzenia, ale nawet za kawałek szyneczki będziesz wiedział że jest ci wdzięczny.

Dobranoc <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz