sobota, 26 lutego 2011

Mordują psy na Ukrainie !

Jestem wstrząśnięta tym co przed chwilą przeczytałam. Nie będę pisać dużo bo w zwiąku z kończoncymi się feriami nie mam zbyt wiele czasu ,ale jak tylko to zobaczyłam bez wahania pomyślałam ,że trzeba coś z tym zrobić. Chodzi o to ,że na Ukrainie bestialsko mordują bezpańskie psy i koty! Powód-Euro 2012 !
Na dodatek te zwierzęta giną w bardzo podły sposób. Cytat:

Psy łapane są sieciami na ulicy, następnie wywożone na wysypisko śmieci, gdzie podduszone dobijane są metalową rurą. Następnie wrzucane są do wykopanego w ziemi dołu i polewane gaszonym wapnem. Czasami zwierzęta odzyskują przytomność i wyją z bólu przez kilka dni, aż zdechną - czytamy w portalu Gazeta.pl.

Brak słów. Niewyobrażalne cierpienie. 
Czytając kilka komentarzy nie spotkałam się z żadnym popierającym ten oto "cudowny" pomysł.
Nie będę nic więcej pisać. Po prostu  sami przeczytajcie: http://www.gadu-gadu.pl/przed-euro-2012-masowo-morduja-psy-na-ukrainie-wideo

P.S.Ach no i gratuluję świetnego pomysłu.
Ola ..

1 komentarz:

  1. jednym słowem wzieli przykład ze skośnookich azjatyckich bestialskich sadystów-potworów (wietnam,chiny,korea i tajlandia) jak ja ich nienawidze-tyle sie robi żeby zaprzestano makabrycznie mordowac a tu coraz gorzej na tym podłym świewcie

    OdpowiedzUsuń