piątek, 4 lutego 2011

Dożywocie to mało!!!

Dożywocie to mało!!!

Cześć mam na imię Karolina a oto kilka dowodów na brutalność człowieka...
 Utopiony Martwy
Przy tym przypadku pozwolę sobie na dygresję. . Siedziałam przed kompem wpatrzona w odłamek betonu, a po policzkach ciekły mi łzy. Powiedziałam komuś, że to zdjęcie najbardziej boli, ale nie wiem czemu. Odpowiedź była prosta: Bo to jedyne zdjęcie, na którym stworzenie jest martwe . Tak, to prawda. Do tej pory to jedyne takie zdjęcie. Co opisuje, każdy może zobaczyć sam.

  



Polany kwasem Maksio
Jeśli ktoś polał tego psa kwasem celowo, to sam powinien się zanurzyć w czymś takim i opowiedzieć czy było miło. Jeśli stało się to przypadkiem, to obowiązkiem cłzowieka było udzielenie psu pomocy. Pies przeszedł przeszczep skóry, który przyjął się jednak tylko częściowo, musiał mieć amputowany kawałek łapki (ale nie przeszkadza mu to w chodzeniu) i amputowane ucho. Życie Maksia mimo to wisiało na włosku, Maksio stracił wolę walki i kiedy w końcu weterynarz podjęła decyzję, że dłużej Maksia męczyć nie może...on jakby zrozumiał, że śmierć jest blisko i podjął tą ostatnią, kto wie, czy nie najważniejszą walkę w swoim życiu. Postanowił nie dać się śmierci. Ma nowy dom.


  



Gwałcona Lonli
Patrząc na to zdjęcie można mieć wrażenie, że wszystko jest wporządku. Fotografia ślicznej suczki z mądrym, głębokim spojrzeniem. Żadnych ran, żadnej choroby skórnej. Czyżby znalazła się tu przypadkiem? Niestety, nie. Człowiek wyrządził jej ogromną krzywdę, a ja jako istota ludzka wstydzę się za niego i wstyd mi teraz o tym pisać. Lonli była gwałcona przez właściciela. Jeśli ktoś myśli, że nie robiło jej to różnicy, to powinien mocno się nad sobą zastanowić. Lonli potrzebuje domu, w którym zapomni o horrorze jaki przeszła


  

1 komentarz:

  1. ludzie to ukrutni ja też mam psa yorka ale go kocham i nieznencam ludzie opamięntajcie sie coś rupcie niech policja coś robi chociasz kto się znenca żeby poszet dowienzienia a nie 5 lat 3 lata wienzienia anie na pozwalenie na wolnosci psy trzeba kochać a nie bić kopać zabijać nawet

    OdpowiedzUsuń