sobota, 26 listopada 2011

Ruszamy od nowa !

Witam ! To ja Weronika. Możliwe, że już o nas zapomnieliście i że już nie wchodziliście na naszego bloga ale jednego jestem pewna...dalej pomagaliście zwierzętom ! Tak samo jak my. To, że tu nie pisaliśmy nie znaczy, że nie pomagaliśmy zwierzętom. Nie mieliśmy czasu aby dalej zajmować się blogiem, nie czytaliśmy wiadomości od Was, które wysyłaliście na nasz e-mail pomozmyim13@wp.pl  i czuję się z tym trochę źle. Dlatego znów postanowiłam odnowić bloga ! To, że ucichło o źle traktowanych zwierzętach to nie znaczy, że wszystko jest w porządku.Zwierzęta dalej czekają w schroniskach na swoich właścicieli i zbliża się wielkimi krokami zima dlatego trzeba im koniecznie pomóc. Nie wiem czy prowadzenie tego bloga będzie w takim samym składzie, ponieważ nasza zgrana grupa rozeszła się do innych szkół ale takie osoby jak Ewelina, Ola, Natalka, Sandra, Marcela, Wiktoria są ze mną w kontakcie i mam nadzieję, że poprą mój pomysł na odnowienie bloga :) Teraz zadam Wam pytanie  Co możemy jeszcze zrobić aby pomóc zwierzętom jeszcze bardziej? .  Zostawiam Was z tym pytaniem i zaraz zabieram się za  informowanie moich przyjaciół o odnowieniu bloga!


Trzymajcie Się !!
Weronika.

1 komentarz:

  1. Już Sabderkowi mówiłam - jeśli będziecie się zbierały do schroniska, to chętnie pójdę z Wami ;)
    W Nas wszystkich siła! ♥

    OdpowiedzUsuń