niedziela, 27 listopada 2011

Można zostać wolontariuszem !

Cześć !
To ja Weronika. Mam dla Was dziś  bardzo miłą wiadomość. Wchodząc na strony internetowe o schroniskach dla zwierząt w różnych miejscowościach, niemal wszędzie znalazłam informacje o tym, że można zostać wolontariuszem! W Legnickim schronisku także jest taka możliwość.
Przeczytajcie:
http://legnica.naszemiasto.pl/artykul/832510,jak-zostac-wolontariuszem-w-legnickim-schronisku,id,t.html
Oprócz tego znalazłam bardzo ciekawy filmik o schronisku w Olsztynie. Tak wiem, z Legnicy do Olsztyna jest daleko ale w końcu można go tu umieścić. Może ktoś z Was jest z tamtych okolic ? :) Filmik informuje o tym co można zrobić aby pomóc zwierzętom w ostatnich dniach przed zimą. Oto link:
http://www.itvolsztyn.pl/?PHPSESSID=fbfa1e6455c9794068bc795624d8c2a6&item=262&main=3&sub=9
Chciałabym bardzo pomóc temu schronisku, bo jak słuchaliście jest bardzo przepełnione. Problem w tym, że jak już wcześniej wspomniałam to schronisko jest daleko od Legnicy.
Znalazłam też jeden artykuł, nie jest on wesoły ale ten blog powstał z myślą o poszkodowanych zwierzętach dlatego go tu zamieszczę:
http://dolnyslask.naszemiasto.pl/artykul/galeria/830278,znecal-sie-nad-psem-teraz-posiedzi-zdjecia,880764,id,t,zid.html#galeria
Stało się to dosyć dawno, ale nie było jeszcze tutaj o tym mowy. Zadam takie jedno pytanie : Czy temu facetowi, sprawiło radość głodzenie tego psa?...


Mam nadzieję, że niektórzy z Was będą rozmyślać nad zostaniem wolontariuszem. Ja z moją przyjaciółką Eweliną rozmyślam o tym już ponad miesiąc i dalej nie możemy się zdecydować ze względu na brak czasu... :) Jednak dalej będę o tym myśleć.

Pozdrawiam !

3 komentarze:

  1. Świetny blog!
    + Zapraszam na mojego bloga którego zaczełam dopiero prowadzić! http://neverrrr.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Wesołych Świąt! :)
    + Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. W Legnicy! Super! Znałam tylko wersje, że tylko i wyłącznie wolontariuszem można zostać w wieku powyżej 15 roku życia, a jeżeli chodzi o "na terenie ośrodka" z osobą pełno letnią, niestety nie mogłam sobie na to pozwolić.
    Więc z wielką przykrością stwierdziłam, że trzeba będzie czekać. Ale w takim wypadku za niedługo tam trafię.

    Dzięki za informacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka! Wspaniały blog, też kocham zwierzęta, mam psa, którego przygarnęłam z ulicy, bo był bity i strasznie się nad nim znęcano. Nie wiem, jak można tak traktować zwierzęta. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń